Рубрика: ՄԱՅՐԵՆԻ, ՄԱՅՐԵՆԻԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ 2023

Բլոգի ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրում եմ իմ բլոգը։
Աշխատանքի ընթացքը

  • Ներկայացրու բլոգդ:
    Ողջույն, ես Վիկտորիա Հովսեփյանն եմ։ Սովորում եմ Արևելյան դպրոցի ՝ 4-4 դասարանում։ Այսօր ես ձեզ կներկայացնեմ իմ բլոգը։ Ես երկրորդ դասարանից վարում եմ իմ բլոգը։ Իմ բլոգն ունի 587 հրապարակում։
  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը, վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:
    Իմ բլոգի ամենաառաջին նյութը ահա այսպես են դիմավորում ինձ շվիի համերգից հետոն է, որը հրապարակել եմ 2021 թվականի՝ Մարտի 1-ին։
  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչո՞ւ:
    Իմ բլոգի բաժիններն են՝ Մայրենին, Մաթեմատիկան, Բնագիտությունը, Հայրենագիտությունը, Ռուսերենը, Անգլերենը, Ես և շրջակա աշխարհը, Արտասահմանյան հեղինակները, Հովհանեսս Թումանյանը, Համո սահյանը, Տեխնոլոգիան, Առողջագիտությունը, Հայոց լեզուն, Հաշվետվությունը, Հին հայկական արհեստները, Հետազոտական աշխատանքը, Ճամփորդությունը, ընթերցանություն հունվար 2023-ը, շրջակա միջավայրը, Մայրենիի ստուգատես 2023-ը, ուղղագրությունը, ուսումնական հունվար 2023-ը, ուսումնական ամառ 2022-ը, պարը, ուրախ ժամանցը, այսօր տոն է, ֆլեշմոբը, ամանորը, ստուգատեսը, Վահագն Դավթյանը, Վահան Տերյանը, Դոնալդ Բիսեթը, զատկական ավագ շաբաթը, կավագորտությունը, ընթերցանությունը, ինքնաստուգումը և կարդում եմ ամեն շաբաթը։ Ես շատ քիչ եմ օգտագործում ուղղագրությունը և հայոց լեզուն, որովհետև մենք հիմա այդպիսի բաներ չենք անցնում։
  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ի՞նչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։
    Ես առաջարկներ չունեմ։
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչո՞ւ ես հավանում:
    Ես հավանում եմ ընկեր Նառայի բլոգը, որովհետև նա շատ հետաքրքիր աշխատանքներ է տեղադրում իր բլոգում։
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Оставьте комментарий