Рубрика: ՄԱՅՐԵՆԻ, ՄԱՅՐԵՆԻԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ 2023

Տարվա իմ ձեռքբեռումները

Հաշվետու պատում

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Արևելյան դպրոցում: Տեղադիր նաև ֆոտոները։
Իմ սիրելի վայրը մայր դպրոցն է։


2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։
Ինձ շատ է դուր եկել ընկեր Իվետայի հետ ճամփորդությունը։ Դա կոչվում է Պլանետարիում։ Այտեղ ոնց որ ամեն ինչ իսկական լիներ։ Ոնց որ մենք լուսին թռնեինք։

3․ Ի՞նչ գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցիր ցանկը, բլոգիդ «Ընթերցարան» բաժնի հղումը։
Հարրի փոթեր 1 մաս
Չիկարելիի արկծները
Ռոբին Հուդ

4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրիր վերնագիրը, հեղինակի անունը։
Ես հիմա կարդում եմ Աստրիդ Լինդգրենի՝ Էմիլը Լյոնեբերգյայից ստեղծագորտությունը Ռուսերեն լեզվով։

5․ Կազմիր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Ամենասիրելի բանաստեղծության ընթերցման հղումը տեղադրիր։
Իմ ամենասիրելի բանաստեղտությունը մորս համար գազելն էր։

Ահա և ցանկը

Տաղ վարդավառ
Այս իմ հրաշք աշխարհն է
Ամպրոպից հետո
Ամեն ինչից
Քո շրթունքները
Աշնան հրդեհ է գալարվում
Աշխարհն իմ մեջ
Որ որ նայում եմ
Պապս
Ինչ որ լավ է՝ վառվում է ու վառում
Դոփում են
Ինչքան աշխարհը սիրես
Ես իմ անուշ հայաստանի
Բրո՛նզ ես, հո՛ւր ես
Կյանքը – երգի, երկնքի՜ պես անհո՜ւն, անհո՜ւն, –
Արև ունես քո աչքերում
Հայրենիքում
Ծաղիկները հեզ թեքվում են քամու օրորի տակին
Մորս համար գազել
Հավատով խոստովանիմ
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն
Համերգ
Իմ երգը

6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրիր ու բնութագրիր նրան։
Իմ ընկերուհին Լաուրան է։ Նա 8 տարեկան է։ Նա ծնվել է 2014 թվականի Հունիսի 12-ին։ Նա ունի մի փոքր երկար մազեր և շագանակագույն աչքեր։ Նա նաև փոքրիկ քույրիկ ունի։ Նրա սիրելի գույնը վարդագույնն է։ Նա սիրում է հագնել սպորտային շորեր։ Նա գնում է գիմնաստիկայի դասերի։

7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկիր, տեղադրիր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։
Ես մասնակցել եմ մի քանի ճամփորդությունների ՝ պլանետարիյում, թատրոն Կոշկավոր կատուն, էրեբունի թանգարան, մատենադարան, երկրաբանական թանգարան։

8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ըտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․ Դիր քո ընտրությամբ գործունեության բլոգիդ էջի հղումը։
Ես ընտրել եմ շվին։ Իմ ուսուցիչը ընկեր Տաթևն է։ Այնտեղ մենք սովորում ենք տարբեր երգեր, օրինակ՝ սուռոկ, ֆինական պօլյկա և ուրիշ հետաքրքիր բաներ։ Ես կարող եմ ձեզ համար մի քանի տեսանյութ տեղադրել, որպեսզի դուք տեսնեք։
Նվագենք միասին
Շվիի հաշվետու համերգը
Շվիի հերթական համերգին

9․ Ի՞նչ կանես 5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:
Ես 4-րդ դասարանում չեմ եկել ամենաշուտը, բայց կփորձեմ չուշանալ դասից և՛ հիմա, և՛ 5-րդ դասարանում։

10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։
Ես այս տարվա իմ ձեռքբերումն եմ համարում, որ ես կարողանում եմ լիքը գրքեր ընտրել և կարդալ 1-3 օրում։

11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրիր այստեղ:


13․ Ավելացրու քո հարցը․․․
Ես հարց չունեմ։

Оставьте комментарий